What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
specjalista mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń (w tym ewidencja w SAP) oraz analityki związanej z zakupem: energii elektrycznej, paliw gazowych praw majątkowych, gwarancji pochodzenia, usług dystrybucyjnych, usług przesyłowych, usług bilansowania handlowego, Współpraca z innymi Komórkami...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi: koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Pracownik Administracyjny
Praca Stała
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Nr Ref.: Pracownik Administracyjny
Zadania:
obsługa klientów biura Punktu Skupu Złomu,
wystawianie dokumentacji z zakresu ewidencji odpadów,
prowadzenie dokumentacji zakupowej i sprzedażowej,
wydawanie gotówki,
obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej,
kontrola poprawności otrzymywanych dokumentów,
kontakt z centralą spółki,
Wymagania:
minimum 2- lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
mile widziane wykształcenie: ochrona środowiska bądź pokrewne,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
prawo jazdy kat. B,
komunikatywność,
dobra samoorganizacja pracy,
sumienność, punktualność, dokładność,
umiejętność pracy w zespole,
znajomość branży będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pełny etat,
możliwość zdobywania cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego,
szkolenie wdrożeniowe – z obsługi systemu informatycznego i niezbędnych procedur,
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
specjalista mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń (w tym ewidencja w SAP) oraz analityki związanej z zakupem: energii elektrycznej, paliw gazowych praw majątkowych, gwarancji pochodzenia, usług dystrybucyjnych, usług przesyłowych, usług bilansowania handlowego, Współpraca z innymi Komórkami...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi: koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i...