Ogłoszenie numer: 1712587, z dnia 2017-07-19
DAKOMA Sp. z o. o.
Firma z branży chemicznej o ugruntowanej pozycji rynkowej, w związku z rozwojem,
do pracy na stałe poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie, Wiązowna k/Otwocka
Opis stanowiska
Kluczowe zadania to:
- obsługa procesu sprzedaży od momentu zamówienia do otrzymania zapłaty,
- odpowiedzialność za kontakty z klientami firmy,
- fakturowanie i obsługa sprzedaży krajowej i zagranicznej,
- wykonywanie drobnych czynności administracyjnych i biurowych: segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej itp.
Wymagania
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze sprzedażą,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- komunikatywność, otwartość, umiejętność współpracy w zespole
- znajomość systemu Symfonia będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy,
- adekwatne do doświadczenia warunki zatrudnienia (narzędzia pracy, motywacyjny system wynagrodzeń),
- atrakcyjny pakiet socjalny,
- szkolenia,
- możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach w firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.