Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Odbieranie połączeń przychodzących od naszych Klientów,
- Telefoniczną sprzedaż usług oraz udzielnie informacji na temat nowych ofert,
- Udzielanie wsparcia technicznego,
- Dokonywanie zmian w umowach i aktualizację danych,
- Wyjaśnianie kwestii faktur i not korygujących,
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- Wykształcenie średnie,
- Nienaganna dykcja,
- Chęć pracy z ludźmi,
- Dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office, email, WWW),
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Ciekawe szkolenie wstępne i czas na adaptację w strukturach Contact Center,
- Zatrudnienie w dogodnym dla Ciebie wymiarze ( pełny etat, ½ etatu, 3/4 etatu ), w stałych godzinach 7:00 – 19:00, weekendy wolne od pracy,
- Pracę w zgranym Zespole, w którym zawsze będziesz mógł liczyć na wsparcie kolegów,
- Przejrzystą ścieżkę Możliwość awansu i uzyskania podwyżki,
- Wynagrodzenie zasadnicze + premię uznaniową uzależnioną od wyników,
- Opiekę Koordynatora Work Service S.A. w trakcie zatrudnienia,
- Benefity przygotowane przez Work Service takie jak: jak karta sportowa Multi Sport, kupony rabatowe, zniżki gastronomiczne itd.