Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 21 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Ze względu na realizację nowego projektu sprzedażowego przez naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych zatrudnieniem w Wydawnictwie literatury fachowej na stanowisku:
Zakres wykonywanych obowiązków:
- Codzienna obsługa Klientów biznesowych - kontakt wyłącznie telefoniczny,
- Prezentowanie produktów - literatury fachowej (tematyka związana m. in. z rachunkowością, ekonomią, zasadami BHP) oraz szkoleń z zakresu podnoszenia kwalifikacji pracowników,
- Kontakt z Klientami odbywa się w oparciu o dostępną bazę danych,
- Przygotowywanie ofert sprzedaży dla stałych i nowych Klientów (na podstawie historii zamówień),
- Budowanie trwałych oraz pozytywnych relacji podczas każdej rozmowy.
Od Kandydatów zainteresowanych zatrudnieniem oczekujemy:
- Wykształcenia min. średniego,
- Bardzo dobrej dykcji oraz zdolności posługiwania się poprawną polszczyzną,
- Komunikatywności, zaangażowania, a także umiejętności utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami,
- Zaangażowania w wykonywanie obowiązków oraz podnoszenie własnych kwalifikacji,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta, jednak nie jest to warunek konieczny - przed rozpoczęciem pracy odbywa się szkolenie, które przygotowuje Kandydatów do wykonywania obowiązków.
W zamian za zaangażowanie oraz doświadczenie oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia (okres próbny) - następnie zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta,
- Stałe godziny pracy: poniedziałek-piątek między 7.30 a 15.30,
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie: stawka podstawowa 13,00 zł brutto/godzinę plus atrakcyjne premie,
- Płatne szkolenie organizowane przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków,
- Doskonalenie umiejętności interpersonalnych przydatnych w karierze zawodowej,
- Przyjazną atmosferę w pracy w gronie doświadczonych i życzliwych współpracowników,
- Pomoc i wsparcie merytoryczne Koordynatora podczas wykonywania codziennych obowiązków.