Polski HR Search & Selection Sp. Z o.o. to spółka należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A Prowadzimy kompleksowe rekrutacje i leasing personelu. Dostarczamy profesjonalnych pracowników, bazując na doświadczeniach i infrastrukturze zebranych w Polskim Holdingu Rekrutacyjnym S.A.
Polski HR Search & Selection Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10605.
W dzisiejszym świecie zdobycie i utrzymanie przez firmę wysokiej pozycji rynkowej w obliczu dynamicznych zmian na rynku pracy wymaga przemyślanego zarządzania kapitałem ludzkim oraz zaangażowanej i przygotowanej na zmiany kadry. Nasze doświadczenie, kreatywność i skuteczność przekładamy na konkretne i praktyczne rozwiązania.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
-
telefoniczny kontakt z klientami firmy
-
efektywna sprzedaż produktów i usług przez telefon
-
budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Czego oczekujemy?
-
chęć i motywacja do pracy
-
wykształcenie minimum średnie
-
komunikatywność, zaangażowanie i nastawienie na realizację wyników sprzedażowych
-
dobra znajomość obsługi komputera
-
osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności mile widziane
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem
Co oferujemy Ci w zamian?
-
pracę od poniedziałku do piątku po 5 godz. dziennie w godzinach 16:00- 21:00.
-
atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premie
-
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
-
bogaty pakiet szkoleń wdrażających
-
świetną atmosferę pracy oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy