specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Obowiązki: Sporządzanie list przewozowych na podstawie planów załadunkowych Wprowadzanie danych do systemów informatycznych zewnętrznych firm przewozowych Wydruk listów przewozowych oraz etykiet adresowych na każdą jednostkę transportową Oklejanie jednostek transportowych etykietami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Łódź, ul. Warecka 3
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik biurowy z językiem niemieckim (m/k)
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: JO-1609-1289
Zadania:
Poszukujemy osób bez doświadczenia lub chcących zmienić obszar zatrudnienia i rozwijać się w administracji biurowej. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych.
Codzienne obowiązki to m.in.:
Wsparcie dla działu obsługi klienta/IT.
Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu.
Kontakt z klientami biznesowymi.
Aktywna współpraca z innymi działami w organizacji.
Wymagania:
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
Komunikatywna znajomości języka angielskiego.
Znajomości środowiska MS Office i Windows.
Chęci rozwoju osobistego i gotowości do nauki.
Oferujemy:
Oferujemy:
Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bilety do kina, pakiet ubezpieczeniowy, pakiet emerytalny.
Szkolenia wdrożeniowe, profesjonalne i językowe.
Możliwość awansów – kreowania ścieżki kariery zawodowej.
Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Obowiązki: Sporządzanie list przewozowych na podstawie planów załadunkowych Wprowadzanie danych do systemów informatycznych zewnętrznych firm przewozowych Wydruk listów przewozowych oraz etykiet adresowych na każdą jednostkę transportową Oklejanie jednostek transportowych etykietami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Łódź, ul. Warecka 3
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...