specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
6 dni
Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie lub Umowę o Pracę (30,00 zł/ h brutto). Szacunek i troskę o pracownika. Premię frekwencyjną. Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy: Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. -Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
IPF Group S.A.
Poznań
praca stacjonarna
2464 dni temu
IPF Group specjalizuje się w rekrutacji i organizacji zatrudnienia na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych, w tym w szczególności w outsourcingu pracowników fizycznych. Główna działalność firmy jest prowadzona w Polsce, we Francji i Niemczech.
W ubiegłym roku zostaliśmy sklasyfikowani przez miesięcznik Forbes w zestawieniu „Diamentów Forbesa” na 8. pozycji w kategorii najszybciej rozwijających się firm średnich w województwie wielkopolskim.
W związku z dynamicznym rozwojem do naszego biura w Poznaniu poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
Jesteś pełną energii i świetnie zorganizowaną osobą? Szukasz pracy, w której mógłbyś szlifować znajomość języka niemieckiego? Szukasz szansy, by kontynuować swoją karierę w dynamicznej i szybko rozwijającej się firmie?
Poszukujemy właśnie kogoś takiego jak Ty!
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
Kompleksowa posprzedażowa obsługa projektów prowadzonych z klientami niemieckimi
Wsparcie pracowników tymczasowych pracujących na terenie Niemiec
Przygotowanie i prowadzenie bieżącej dokumentacji projektowej
Budowa dobrych relacji z klientami i pracownikami
Wymagania:
znajomość języka niemieckiego min. poziom B2/C1
gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych związanych z koordynacja projektu na terenie Niemiec
mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej lub w innej branży na porównywalnym stanowisku (np. kadry, HR, zarządzanie zasobami ludzkimi)
umiejętności organizacyjne, koordynacyjne
umiejętność pracy zespołowej
samodzielność
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w młodym i dynamicznym zespole
możliwość dalszego rozwoju zawodowego
niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer)
pakiet socjalny (karta Multi Sport, prywatna opieka medyczna)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
6 dni
Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie lub Umowę o Pracę (30,00 zł/ h brutto). Szacunek i troskę o pracownika. Premię frekwencyjną. Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy: Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. -Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;