What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
Odpowiedzialne podejście do świata, w którym my żyjemy – MY ludzie…
Kim jesteśmy?
Jedną z firm będącą Pionierem w branży rekrutacyjnej. Partnerstwo i współpraca na każdym szczeblu naszej organizacji jest naszą siłą. Cenimy sobie perfekcjonizm, skuteczność oraz solidność.
Rejestr agencji zatrudnienia - 5932
Kto jest naszym Partnerem, na rzecz którego szukamy idealnego Pracownika?
Renomowana firma, wyróżniająca się innowacyjnością, jakością i oryginalnością w metodach działania.
Kogo szukamy?
Jeżeli jesteś osobą, która chciałaby dołączyć do zespołu profesjonalistów i pracować z najlepszymi, to zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stanowisko:
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Suwałki, Białystok, Supraśl, Wasilków, Choroszcz, Łomża
Za co będziesz odpowiedzialny dołączając do zespołu?
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych
Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy
Koordynację obsługi telefonicznej firmy i łączy internetowych
Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji
Prowadzenie różnego rodzaju ewidencji, np. sprzętu biurowego
Organizację oraz rezerwację spotkań tj. rezerwacja sal, dbałość o catering
Czego oczekujemy?
Wykształcenia min. średniego
Bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy
Dobrej znajomości obsługi sprzętów biurowych oraz pakietu MS Office
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i otwartości na ludzi
Terminowości i sumienności w realizacji powierzonych zadań
W zamian zapewniamy Tobie:
Pracę w stabilnej firmie
Szereg szkoleń, które pomogą Ci doskonalić własne umiejętności
Konkurencyjne wynagrodzenie
Pracę w młodym, energicznym zespole
Szansę na szybki awans - Ty decydujesz kiedy
Zachęcamy również osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;