specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Wspieranie Kierownika Projektu w planowaniu, monitorowaniu i koordynacji działań projektowych; Asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej i raportów; Utrzymywanie regularnej komunikacji z zespołem projektowym oraz zewnętrznymi partnerami; Wsparcie administracyjne;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; współpraca z partnerami zagranicznymi; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik biurowy
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PRB/014/KIS
Zadania:
Skanowanie i archiwizacja dokumentów
Obsługa urządzeń biurowych
Wymagania:
Statut studenta
Dyspozycyjność w dn. 19, 22-23, 29-31.12.2014 w godz. 13:00 -15:00
Dokładność
Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Oferujemy:
Umowa zlecenie
12 zł/h brutto
Możliwość nawiązania współpracy przy analogicznych ofertach
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Wspieranie Kierownika Projektu w planowaniu, monitorowaniu i koordynacji działań projektowych; Asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej i raportów; Utrzymywanie regularnej komunikacji z zespołem projektowym oraz zewnętrznymi partnerami; Wsparcie administracyjne;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; współpraca z partnerami zagranicznymi; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;