Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Pracownik do działu Handlowego

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
  • Asystent Księgowego

    DSPL Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 godz.
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    9 godz.
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Żyrardów Fakturzystka Żyrardów
Pracownik ds. Administracji – Fakturzysta/ka

Pracownik ds. Administracji – Fakturzysta/ka

Adecco Poland Sp. z o.o
Żyrardów
praca stacjonarna
2891 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

AdeccoPoland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju.W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydata na stanowisko:


Pracownik ds. Administracji – Fakturzysta/ka

Miejsce pracy: mazowieckie/ Żyrardów


Miejsce pracy: Grodzisk Maz.


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Fakturowanie klientów krajowych, zagranicznych z uwzględnieniem ustawy o rachunkowości oraz ustawy o VAT
  • Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • Wyjaśnianie reklamacji klienta oraz wystawianie faktur korygujących zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz ustawą o VAT
  • Kompletacja i wysyłka faktur dla klienta zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości  oraz ustawą o VAT
  • Archiwizacja faktur sprzedaży zgodnie z przyjętym standardem w Spółce
  • Kontakt z klientem zewnętrznym – wyjaśnianie reklamacji oraz klientem wewnętrznym – Oddziałami
  • Przygotowywanie raportów, zestawień, wskaźników jakościowych, zestawień
  • Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń

 

Wymagania:

  • Wykształcenie ekonomiczne lub finansowe
  • Doświadczenie w  fakturowaniu klientów
  • Znajomość podstaw rachunkowości
  • Znajomość przepisów dotyczących wystawiania faktur (e-faktury, terminy, dokumentacja),
  • Doświadczenie w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Znajomość języka angielskiego (mile widziana)
  • Znajomość Excel na poziomie średnio-zawansowanym
  • Dokładność i systematyczność
  • Doświadczenie w firmie logistycznej będzie dodatkowym atutem

 

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę od poniedziałku do piątku
  • Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową
  • Pracę w godzinach 8:00-16:30
  • Wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie

 

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Pracownik do działu Handlowego

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
  • Asystent Księgowego

    DSPL Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 godz.
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    9 godz.
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.