Pracownik ds. Obsługi Klienta

TOI TOI Polska Sp. z o. o.

Rzeszów

4 godz. temu

TOI TOI Polska to wiodący dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu zabezpieczeń sanitarnych. Nasza firma świadczy usługi na potrzeby branży budowlanej i eventowej, przemysłu górniczego i wojska. W związku z rozwojem przedsiębiorstwa poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: DOK/RZE/12/2017
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętności interpersonalne: komunikatywność, łatwość formułowania i wyrażania myśli
  • umiejętność budowania długofalowej relacji z klientem
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność i motywacja do pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja czasu pracy oraz systematyczność
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • mile widziane zdolności negocjacyjne
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • telefoniczną i mailową obsługę klienta wg obowiązujących standardów
  • pozyskiwanie i realizację zgłaszanych przez klientów i partnerów zleceń zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • realizację planów sprzedażowych
  • współpracę z przedstawicielami handlowymi i Działem Sprzedaży
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
  • system szkoleń
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego, programu MultiSportu
  • przyjazną atmosferę pracy


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV ze zdjęciem)

klikając w przycisk "APLIKUJ TERAZ".

 

Do aplikacji prosimy dołączyć następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez TOI TOI Polska Sp. z o.o, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z pózn. zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w TOI TOI Polska Sp. z o.o i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych.

Poznaj

TOI TOI Polska Sp. z o. o.

TOI TOI w Polsce powstał w 1993 roku w Warszawie. Zaledwie rok później w 1994 roku nastąpiła ekspansja firmy. Powstały wtedy 3 kolejne spółki w następujących miastach: Dąbrowa Górnicza, Wrocław oraz Poznań. Wysiłek i zaangażowanie pracowników oraz zaufanie klientów przyczyniały się do systematycznego zwiększania udziałów TOI TOI w rynku.

W 2006 roku nastąpiła konsolidacja spółek TOI TOI i w wyniku dynamicznego rozwoju w roku 2007 uruchomionych zostało 19 regionalnych Przedstawicielstw, które zasięgiem swojego działania obejmują teren całego kraju. Prezesem Zarządu TOI TOI Sp. z o.o. od początku jej istnienia jest Pan Ryszard Głuchowski.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl