Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie i Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do naszego Wydziału Obsługi Pasażerskiej w Warszawie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Wsparcie w czynnościach związanych z obsługą wylotów, przylotów i transferów, w tym:
-
Asysta pasażerska przy odprawie biletowo-bagażowej
-
Asysta pasażerska w drodze do/z samolotu
-
Asysta pasażerska przy taśmach odbioru bagażu
-
Prowadzenie samochodu służbowego na płycie lotniska w celu przewożenia pasażerów priorytetowych
- Język angielski na poziomie min. średnio zaawansowanym w mowie i w piśmie (min. poziom B1) - WARUNEK KONIECZNY
- Wysoka dyspozycyjność - praca może być świadczona również w soboty, niedziele i w Święta - WARUNEK KONIECZNY
- Niekaralność - WARUNEK KONIECZNY
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Cierpliwość, odporność na stres
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Umiejętność obsługi komputera
- Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku i/lub przy obsłudze klienta
-
Umowę zlecenia (z możliwością późniejszego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę)
-
Zdobycie doświadczenia zawodowego
-
Pracę w firmie o wieloletniej tradycji