Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji), Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik ds. Reklamacji

AGATA S.A.
Gliwice
praca stacjonarna
2628 dni temu

 

Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Gliwice

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta

  • Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);

  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;

  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.

Od kandydatów oczekujemy:
  • Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;

  • Umiejętności obsługi komputera;

  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;

  • Samodzielności, dokładności;

  • Wysokiej kultury osobistej.

Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;

  • Atrakcyjny pakiet socjalny;

  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;

  • Bogaty pakiet szkoleń;

  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;

  • Możliwość rozwoju zawodowego;

  • Dobrą atmosferę pracy.

 

Poznaj

AGATA Spółka Akcyjna

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji), Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.