Firma Partner Finanse poszukuje pracowników do współpracyze Spółdzielczą Kasą Oszczędnościowo-Kredytową „Jaworzno”, która jest jedną z największych Kas w Polsce.
Zatrudniamy na stałe ok. 350 osób w 6 województwach.
Poszukujemy na stanowisko:
Poszukujemy osób do telefonicznej obsługi Klienta w dziale Contact Center. Do zadań pracownika należeć będzie sprzedaż produktów finansowych oferowanych przez SKOK, obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących z firmy, aktywne rozpoznawanie potrzeb klienta, jak również prowadzenie rozmów w sposób odpowiadający wysokim oczekiwaniom Klientów, zgodnie z wyznaczonymi standardami obsługi Klienta. Pracownik odpowiedzialny będzie za fachowe doradztwo finansowe oraz dbałość o relacje z Klientami.
-
wykształcenie min. średnie
-
doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta
-
nastawienie na realizację celów
-
komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
-
umiejętność obsługi komputera w stopniu podstawowym
-
nieposzlakowana opinia
-
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (etat), na umowę o pracę
-
korzystne warunki socjalne
-
szkolenia kompetencyjne