Pracownik działu Help Desk
Krosno
Nr ref.: PHD/KRO/072017
OBOWIĄZKI
- pełnienie dyżurów helpdeskowych w systemie zmianowym
- rejestrowanie zgłoszeń od klientów
- rozwiązywanie standardowych problemów - telefonicznie oraz z wykorzystaniem oprogramowania do pracy zdalnej
- przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia zgodnie z wdrożoną procedurą
WYMAGANIA
- podstawowa znajomość tematyki IT/ budowy komputera
- podstawowe umiejętności z zakresu MS Windows
- znajomość systemów sprzedażowych lub magazynowych będzie stanowiła dodatkowy atut
- gotowość do podjęcia pracy od zaraz
OFERUJEMY
- atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 15 złotych brutto za godzinę
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w systemie zmianowym w godzinach 6:00-23:00 w dni robocze oraz 6:00-15:00 w soboty
- szkolenie przygotowujące do pełnienia powierzonych obowiązków
- pracę w dynamicznym środowisku umożliwiającym rozwój osobisty i zawodowy