Jesteśmy firmą handlową branży RTV/AGD/ KOMPUTERY o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Helpdesk
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
- Bieżące wsparcie techniczne (Helpdesk) użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia.
- Obsługa i administracja systemu do zarządzania incydentami i zarządzania problemami (codzienna administracja systemem OTRS - (Open-source Ticket Request System) oraz koordynacja zgłoszeń.
- Rozwiązywanie i koordynacja zgłoszonych incydentów w przypadku eskalacji przeniesienie do innej grupy wsparcia.
- Monitorowanie i koordynacja działań naprawczych.
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji.
- Instalacja, reinstalacja, aktualizacji, konfiguracja oraz naprawa sprzętu.
- Diagnozowanie i naprawy usterek systemów komputerowych oraz aplikacji.
- Pełnienie wsparcia technicznego dla pracowników Centrum Dystrybucji/Centrali bezpośrednio, telefonicznie - I linia wsparcia.
- Przygotowanie sprzętu dla nowych pracowników.
- Wykonywanie podstawowych prac administracyjnych na systemach i serwerach IT.
- Współpraca w zakresie administracji systemowej z Działem Infrastruktury.
- Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i wdrażanie nowego oprogramowania oraz sprzętu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane), średnie.
- Znajomość technologii informatycznych: komputery osobiste, laptopy, urządzenia peryferyjne.
- Znajomość systemów: Microsoft Windows XP /Windows 7 / Windows 8 na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Umiejętność pracy w stresie.
Oferujemy:
- Stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń.