Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Doradca klienta ds. sprzedaży ofert turystycznych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa, ul. Cybernetyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Inżynier ds ofertowania i kosztorysowania

    NES Global Talent   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie wycen robót, Analizowanie i zgłaszanie możliwych rozwiązań zastępczych, Bieżący kontakt z podwykonawcami i dostawcami materiałów (wysyłanie zapytań ofertowych oraz analiza ofert na podstawie kompetencji i wiarygodności), Negocjowanie cen materiałów i...
  • Asystent / Asystentka Działu Lista Cen

    API Market Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży; tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami; wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji; prowadzenie ewidencji kart produktu; dbanie o poprawność danych produktowych w systemie; kreowanie i modyfikowanie kart dostawców; kontrola...
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    10 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    10 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pracownik Działu Obsługi Klienta Mazowieckie
Pracownik działu obsługi klienta (głównie e-mail) (m/k)

Pracownik działu obsługi klienta (głównie e-mail) (m/k)

Trenkwalder Benefit Sp. z o.o.
mazowieckie, Warszawa (Mokotów)
praca stacjonarna
2862 dni temu

Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.

Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik działu obsługi klienta (głównie e-mail) (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Nr ref.: MS6/WAW/0516
Obowiązki:
  • praca w zespole eksperckiego działu obsługi klienta w centrali firmy,
  • rozpatrywanie zgłoszeń,
  • udział w procesie przenoszenia numerów,
  • obsługa forów internetowych,
  • oferta nie dotyczy pracy w call center.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub osoby studiujące w systemie zaocznym,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • zainteresowanie nowymi technologiami,
  • łatwość wysławiania się dobra dykcja,
  • umiejętność właściwego formułowania pisemnych oświadczeń,
  • zapał, pomysł i pasja.
Oferujemy:
  • pracę w zespole ludzi lubiących wyzwania i szukających nowych rozwiązań,
  • umowę o pracę na pełen etat,
  • stałe wynagrodzenie,
  • szkolenia,
  • ubezpieczenie i opiekę medyczną,
  • oferta dotyczy pracy tymczasowej.
 

Poznaj

Trenkwalder

Poznaj Trenkwalder Polska


Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.

Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Doradca klienta ds. sprzedaży ofert turystycznych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa, ul. Cybernetyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Inżynier ds ofertowania i kosztorysowania

    NES Global Talent   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie wycen robót, Analizowanie i zgłaszanie możliwych rozwiązań zastępczych, Bieżący kontakt z podwykonawcami i dostawcami materiałów (wysyłanie zapytań ofertowych oraz analiza ofert na podstawie kompetencji i wiarygodności), Negocjowanie cen materiałów i...
  • Asystent / Asystentka Działu Lista Cen

    API Market Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży; tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami; wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji; prowadzenie ewidencji kart produktu; dbanie o poprawność danych produktowych w systemie; kreowanie i modyfikowanie kart dostawców; kontrola...
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    10 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    10 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...