Pracownik Działu Obsługi Klienta (niepełny wymiar etatu)
IKEA Retail, Warszawa/Targówek
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
Jesteś osobą:
- która dobrze czuje się w pracy w zespole,
- która z pasją podchodzi do pracy z klientem,
- która lubi wychodzić z inicjatywą,
- która jest gotowa do pracy również popołudniami i w weekendy.
O stanowisku: Jako Pracownik Działu Obsługi Klienta będziesz znajdował rozwiązania problemów, z jakimi zwracają się nasi Klienci oraz będziesz dbał o budowanie z nimi dobrych, długotrwałych relacji. To w znacznej mierze Ty będziesz sprawiać, że nasi Klienci będą wychodzili ze sklepu z przekonaniem, że zawsze mogą liczyć na naszą pomoc.
Główne zadania:
- doradzanie i poszukiwanie rozwiązań w sprawach zgłaszanych przez Klientów, rozpatrywanie reklamacji, obsługiwanie płatności,
- przestrzeganie procedur związanych z obrotem gotówką tak, by zapewniać bezpieczeństwo w tym względzie,
- proponowanie najlepszych rozwiązań dotyczących produktów, usług i oferty IKEA,
- wydawanie Klientom produktów IKEA z magazynu.
Chcemy:
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny- oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów- o szczegółach przeczytaj tutaj.
Nasz system widzi CV, a my chcemy zobaczyć Ciebie :)
Przedstaw się #potwojemu – opowiedz nam o sobie w takiej formie w jakiej chcesz.
Wykorzystaj możliwości tworzenia plików w wybranym formacie: doc.,docx.,pdf.,pttx o całkowitym rozmiarze 3000KB.