Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5500 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2009 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Pośrednictwa Pracy (nr 364/1a oraz nr 364/1b), Agencją Doradztwa Personalnego (nr 364/2) oraz Agencją Zatrudnienia (nr 364).
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Pracownik działu rozliczeń
Miejsce pracy: mazowieckie/ Reguły k/Warszawy Ursus
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
Obsługę grupy Klientów, polegającą na:
- przygotowaniu i kontroli prawidłowego rozliczania
- przygotowaniu kosztorysów usług
- za codzienny kontakt z Klientem (B2B)
- za współpracę z innymi działami spółki
- za przygotowanie raportów finansowo-operacyjnych dla Klientów zewnętrznych i wewnętrznych
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego, mile widziane wykształcenie ekonomiczne
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub w Zespole Obsługi Klienta
- znajomości programów Optima, Oracle
- dobrej znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, w szczególności Excel
- umiejętności analitycznego myślenia
- inicjatywy
- zdolności komunikacyjnych
- dokładności
- umiejętność priorytetyzacji zadań
- orientacji na realizację celów
- znajomość programu RS-SQL Oneil byłaby dodatkowym atutem
Oferujemy:
- prace od poniedziałku do piątku
- umowa zlecenie na okres 3 miesięcy, później możliwość zatrudnienia na umowę o pracę bezpośrednio u Klienta
- wynagrodzenie 3000 – 3500 brutto miesięcznie