Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Dla jednego z naszych Klientów, operatora telekomunikacyjnego, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik helpdesk - Specjalista ds. wsparcia technicznego
Opis stanowiska:
- utrzymanie techniczne/serwisowe urządzeń i sieci telekomunikacyjnej w zakresie problemów
zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
- wsparcie techniczne biura obsługi klienta
- gospodarka magazynowa sprzętu telekomunikacyjnego
udział w projektach związanych z rozwojem sieci aglomeracyjnej operatora
Wymagania:
- znajomość zagadnień telekomunikacyjnych w zakresie sieci miedzianych Ethernet
- znajomość zagadnień protokołu TCP/IP
- dobra znajomość systemu operacyjnego Linux oraz Windows (XP, Vista, 7, 8) w zakresie
rozwiązań sieciowych
- znajomość konfiguracji i utrzymania urządzeń CISCO (mile widziany certyfikat CISCO CCNA)
- dobra organizacja pracy i umiejętność planowania;
- mile widziana podstawowa znajomość zagadnień z zakresu sieci światłowodowych;