Najnowsze oferty pracy

  • Portier

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    16 godz.
    Nazwa stanowiska: Portier Wymiar etatu: ¾ etatu Rodzaj umowy: umowa o pracę Zakres obowiązków: Sprawowanie dozoru i ochrony mienia znajdującego się w budynku wraz z samym i terenem przyległym. Prowadzenie ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń, prowadzenie rejestracji...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Placowy

Budokrusz Sp. z o.o.
Mysiadło
praca stacjonarna
3394 dni temu


BUDOKRUSZ jest przedsiębiorstwem prywatnym, w 100% z polskim kapitałem, działającym w sektorze budowlanym od 1990 r. Jest czołowym producentem betonu, kostki brukowej, wyrobów kanalizacyjnych oraz wyrobów budowlanych w Polsce.


Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:



Pracownik Placowy
Miejsce pracy: Mysiadło


  • dbanie o teren placu
  • Miejsce pracy: Mysiadło ul. Puławska 657
  • telefon 600-822-796 prosze dzwonić w godz. 9-13
Wymagania:
  • pracowitość, dyspozycyjność
  • sumienność w wykonywanych zadaniach
  • dodatkowym atutem będzie znajomości mechaniki, elektryki i hydrauliki
Oferujemy:
  • Stałą, stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (umowa o pracę)
  • Odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)
 

Podobne oferty

  • Portier

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    16 godz.
    Nazwa stanowiska: Portier Wymiar etatu: ¾ etatu Rodzaj umowy: umowa o pracę Zakres obowiązków: Sprawowanie dozoru i ochrony mienia znajdującego się w budynku wraz z samym i terenem przyległym. Prowadzenie ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń, prowadzenie rejestracji...