Finance Care Sp.z o.o. Specjalizujemy się w świadczeniu usług outsourcingowych na rzeczbanków oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Spółka działa od 1999 r., a wśród jejKlientów znajdują się wiodące instytucje finansowe. Finance Care posiadadoskonałą znajomość kultur organizacyjnych sektora finansowego, konsekwentniewdraża politykę jakości usług, wykorzystuje nowe technologie jako wsparciesystemów zarządczych i komunikacji z Klientem.
Pracownik Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gniezno
Nr Ref.: PPOK/GN-07/15
Zadania:
- Aktywna obsługa klientów ubiegających się o kredyt ratalny, weryfikacja zdolności kredytowej, sprzedaż umów kredytowych,
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kart kredytowych, ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych w ofercie Banku,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
- Budowanie trwałych relacji z klientami,
- Dobór oferty adekwatnej do potrzeb klienta.
- Wykształcenie minimum średnie,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Samodzielność, rzetelność, skrupulatność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
- Orientacja na klienta oraz dążenia do realizacji założonych celów,
- Doświadczenie w kontaktach z klientem.
- Współpraca z młodym, dynamicznym zespołem,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjny system premiowy zależny od wyników pracy,
- Pakiet motywacyjno – lojalnościowy,
- Wymiar etatu : ½ z możliwością dopełnienia.