Ogłoszenie numer: 1500584, z dnia 2017-02-13
Rezydencja Luxury Hotel**** to czterogwiazdkowy butikowy hotel, znajduje się na północ od centrum Katowic. Hotel posiada 68 komfortowo urządzonych pokoi w tym 2 ekskluzywne apartamenty.
Na swoim koncie ma coraz więcej nagród i wyróżnień, w tym te najważniejsze w branży: Tytuł Hotel Roku HRS 2015 oraz Biznesowy Hotel Roku HRS 2015 otrzymany w prestiżowym konkursie organizowanym przez HRS, Forbe s i Wirtualna Polska. Best Hotel Award 2013 i 2014 - to prestiżowa nagroda w branży hotelarskiej przyznawana w 45 kategoriach regionalnych i ogólnopolskich; Tripadvisor Travellers Choice 2015 a także Tripadvisor Certificate of Excellence 2015 Certyfikat Doskonałości TripAdvisor to wyznacznik jakości, a zarazem ceniona przez całą branżę nagroda potwierdzająca najwyższe standardy.
Także Restauracja Rezydencja Luxury Hotel**** cieszy się coraz większym uznaniem Gości,
również tych o najbardziej wysublimowanym smaku. Z najwyższym wyróżnieniem w postaci 3 Poziomek, znalazł się w autorskim przewodniku Magdy Gessler po najlepszych restauracjach w Polsce.
W ramach tegorocznej edycji plebiscytu Poland 100 Best Restaurants otrzymała prestiżowe 3 Widelce Grand Award, a nasz Szef Kuchni zdobył tytuł Najlepszego Szefa Kuchni w Południowej Polsce.
Rezydencja Luxury Hotel**** to stabilna finansowo firma, osiągająca ponadprzeciętne wyniki w swojej branży, lider rynku hotelarskiego na Śląsku.
Najlepszy Hotel Biznesowy 2015, Hotel Roku 2015 w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje zaangażowanych Pracowników na stanowisko:
Pracownik Recepcji i Rezerwacji
Miejsce pracy: śląskie, Piekary Śląskie
Nr Ref.: Pracownik Recepcji i Rezerwacji
Opis stanowiska
- zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel,
- profesjonalną bieżącą obsługę gościa,
- zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu,
- informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu,
- dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa w hotelu,
- meldowanie, wymeldowywanie gości,
- pobieranie opłat, wystawianie rachunków i faktur,
Wymagania
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem
- biegła znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy z systemem recepcyjnym będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie min. średnie
- nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
- umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku hotelu
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjny pakiet ubezpieczenia na życie
- możliwość rozwoju zawodowego
- szkolenia zawodowe
- pracę pełną wyzwań w rozwijającej się firmie
- konkurencyjne wynagrodzenie
- atrakcyjny system prowizyjny