Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem blisko 1000 Saloników Prasowych, w tym ponad 100 Salonów Top-Press.
Poszukujemy osób do pracy w Biurze Zarządu Departamentu Usług Elektronicznych z siedzibą w Kielcach na stanowisku:
Ofertę kierujemy do osób ambitnych, zorganizowanych, które chcą stawiać pierwsze kroki na drodze kariery zawodowej w naszej firmie.
Zadaniem wybranych osób będzie wsparcie Sekcji Obsługi Klienta w zakresie wyznaczonych działań poprzez profesjonalną obsługę klientów oraz administrację aplikacjami dedykowanymi.
- wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci ostatnich lat studiów),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- doskonała organizacja pracy własnej,
- komunikatywność, otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- wysoka kultura osobista,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (będzie dodatkowym atutem),
- zaangażowanie, sumienność, dokładność.
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) w ogólnopolskiej firmie,
- możliwość rozwoju zarówno osobistego jak i zawodowego,
- wynagrodzenie uzupełnione elementami motywacyjnymi.