Auchan to grupa handlowa o międzynarodowym zasięgu.
W 16 krajach świata zatrudniamy ponad 300 tysięcy współpracowników.
W Polsce od 1996 roku otworzyliśmy 41 hipermarketów oraz 7 centrów logistycznych.
Obecnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:


Pracownik serwisu gwarancyjnego


Oferta ważna do: 2016-02-14

Miejsce pracy: Kraków


Charakter pracy

  • Obsługa i doradztwo dla klienta,
  • Sprawdzanie sprzętu, podbijanie kart gwarancyjnych,
  • Przyjmowanie reklamacji i zgodna z procedurami współpraca z serwisami zewnętrznymi,
  • Zapobieganie stratom.

Oczekujemy

  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Odpowiedzialności i zaangażowania,
  • Odporności na stres,
  • Motywacji i chęci do pracy,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość sprzętu RTV, AGD oraz komputerowego i fotograficznego.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat,
  • Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Nowoczesne wyposażenie i standardy pracy,
  • Szkolenia oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
  • Opiekę medyczną i atrakcyjne świadczenia socjalne.

Zobacz nasz profil pracodawcy

Auchan Polska Sp. z o.o.

http://www.auchan.pl

Pierwszy sklep Auchan został otwarty w 1961 roku przez Gerarda Mulliez, na północy Francji, w miejscowości Roubaix, w dzielnicy Hauts Champs (czyt.: oszą), od której pochodzi nazwa firmy. W roku 2011 - Auchan Polska posiada 22 Hipermakety oraz 50 % udziałów w zarządzanych przez firmę Schiever Polska 4 Centrach Handlowych, otwartych pod szyldem Auchan (Legnica, Wałbrzych, Racibórz i Zielona Góra). Największy hipermarket, Auchan Wola w Warszawie, ma powierzchnię prawie 18 tys. m2. Przez 15 lat działalności w Polsce Auchan ugruntowało swoją pozycję i stało się marką bardzo dobrze ocenianą przez swoich klientów. W rankingach cenowych sklepy Auchan zawsze plasują się jako najtańsze.

Dane firmy

Puławska 46
05-500 Piaseczno
mazowieckie

Poznaj stanowisko: Pracownik Działu Reklamacji

Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za realizację reklamacji klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji, przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych, ...

Rekrutują z Praca.pl