Zadania:
• prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami;
• współpraca z departamentami w ramach procesu obsługi skarg i reklamacji;
• terminowa i rzetelna obsługa odpowiedzi;
Wymagania:
• znajomość produktów z zakresu ubezpieczeń- mile widziana;
• wiedza w zakresie procesu obsługi skarg i reklamacji- mile widziana;
• terminowość wykonywania przydzielonych zadań;
• odpowiedzialność za powierzone zadania;
• znajomość narzędzi MS Office;
Oferujemy:
• pracę na okres jednego miesiąca/ październik;
• praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17;
• dogodna lokalizacja;
• stawka około 14,00 brutto/h;
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.