Narodowy Bank Polski
Departament Informatyki i Telekomunikacji
poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Help Desk
w Pionie Wsparcia Informatycznego
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
komputerowym i sieciowym przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur, - bieżąca obsługa i wsparcie użytkowników (HelpDesk),
- realizacja zadań z wykorzystaniem podejścia usługowego w IT,
- współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi dostawcami oprogramowania,
- administracja i monitoring działania systemów komputerowych,
- tworzenie dokumentacji technicznej, opracowywanie specyfikacji technicznej sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby zakupów,
- realizacja raportów z wykorzystaniem MS SQL w środowisku obiektowym,
- udział w projektach informatycznych wspierających procesy biznesowe.
Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wsparciu informatycznym użytkowników.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
- znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników
systemów IT oraz systemów Call Center, - umiejętność tworzenia i administrowania bazami danych (My SQL, ORACLE, MS Access),
- znajomość języka programowania SQL, PHP, JAVA,
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows (7-10),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Office 365,
- umiejętność modelowania procesów biznesowych w języku UML,
- umiejętność administrowania urządzeniami sieciowymi wielofunkcyjnymi oraz realizacji wsparcia z wykorzystaniem narzędzi do zdalnej konfiguracji sprzętu i oprogramowania,
- umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, kreatywność, samodzielność
- podejmowanie inicjatywy, szukanie nowych rozwiązań,
- umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy oraz wysoko rozwinięte
umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji.
Dodatkowymi atutami będą znajomość branży IT oraz wiedza z zakresu ewidencji
wartości niematerialnych i prawnych.