Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
poszukuje pracownika do Wydziału Prowadzenia Postępowań IT
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
Wykonywanie czynności sekretarza komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia NBP.
Wymagania formalne w stosunku do kandydatów:
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane prawnicze, administracyjne,
- ekonomiczne lub informatyczne),
- co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku, na którym do obowiązków pracownika należało przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w charakterze sekretarza komisji przetargowej,
- udokumentowane uczestnictwo w szkoleniach z zakresu przepisów Prawa zamówień publicznych w 2013-2016 r.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydatów:
- znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy,
- biegła umiejętność pracy na komputerze, w tym praktyczna znajomość programów Word i Excel,
- umiejętność oraz doświadczenie w zakresie analizy rynku dostawców/wykonawców oraz oferowanych przez nich produktów,
- umiejętność pozyskiwania oraz analizy informacji gospodarczych służących ocenie potencjału wykonawców,
- umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji zakupowych,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy zespołowej oraz pod presją czasu, skrupulatność i obowiązkowość,
- gotowość do pozyskiwania nowej wiedzy i kompetencji zawodowych.