Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Programista Aplikacji Mobilnych Małopolskie
Pracownik wsparcia aplikacji - 2 linia wsparcia (bankowość)

Pracownik wsparcia aplikacji - 2 linia wsparcia (bankowość)

ProData Consult Sp.z o.o
małopolskie
praca stacjonarna
2528 dni temu

Jesteśmy jedną z największych międzynarodowych firm konsultingowych z siecią placówek w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Holandii i w Polsce. Zatrudniamy najlepszych na rynku Specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Prowadzimy na co dzień kilkadziesiąt rozwojowych projektów w każdej branży z wyłączeniem sił zbrojnych. We współpracy z konsultantami jesteśmy nastawieni na otwartą i przejrzystą komunikację.


Jako firma hołdujemy skandynawskiej kulturze pracy, nastawionej na osiąganie celów z zachowaniem równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Kierujemy się zasadami fair play zarówno wobec naszych klientów, jak i konsultantów.


Pracownik wsparcia aplikacji - 2 linia wsparcia (bankowość)
Nr ref.: #8412
INFORMACJE O PROJEKCIE:
  • Lokalizacja: Warszawa / praca w siedzibie klienta.
  • Branża: Finansowa / Bankowość.
  • Typ projektu: Wsparcie / 2 linia wsparcia.
  • Możliwość pracy zdalnej: Nie.
  • Język projektu: polski / angielski (min. B2).
  • Wynagrodzenie: 50 - 70 PLN/h + VAT (w zależności od doświadczenia).
  • Długość projektu: do 31.12.2017 r. / możliwe przedłużenie.
  • Start: 04.05.2017 r.
  • Współpraca typu: B2B.

OPIS PROJEKTU:

  • Wsparcie, codzienna pomoc i obsługa zgłoszeń użytkowników dotyczących problemów z aplikacjami informatycznymi (biznesowymi oraz finansowymi) na drugiej linii wsparcia.
  • Regularny nadzór oraz realizacja działań systemowych (wprowadzanie do systemów danych niezbędnych do właściwej, bieżącej obsługi transakcji, przygotowywanie oraz dostarczanie raportów, parametryzacja, itp.)
  • Tworzenie dokumentacji oraz instrukcji, zasilanie oraz utrzymanie bazy wiedzy.
  • Współpraca z zespołami IT oraz jednostkami biznesowymi, okresowe wsparcie projektów IT oraz udział w innych projektach prowadzonych przez zespół.
  • Wsparcie przy przeprowadzaniu testów nowych wersji systemu.
  • Ciągła optymalizacja procesów, wdrażanie oraz proponowanie nowych rozwiązań, usprawnianie pracy.
Wymagania:
  • Doświadczenie we wsparciu IT aplikacji biznesowych wykorzystywanych przez banki oraz instytucje finansowe.
  • Doświadczenie we wsparciu IT użytkownika końcowego.
  • Wiedza ogólna z zakresy finansów, rachunkowości oraz usług bankowych.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne porozumiewanie się oraz pracę z dokumentacją techniczną.
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
  • Analityczne podejście w diagnozowaniu zgłaszanych problemów, szybkie reagowanie na nie oraz ich rozwiązywanie, umiejętność efektywnej wizualizacji danych analitycznych.
  • Zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie.

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość systemów bankowych/finansowych/księgowych: GLOBUS, Strefa Pracy, e-doc, System Kredytowy, itp.
  • Znajomość systemów: JIRA, Confluence.
  • Umiejętność tworzenia zapytań w języku SQL oraz znajomość relacyjnych baz danych.
  • Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami (Scrum/Agile).
Oferujemy:
  • Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w branży finansach/bankowości.
  • Praca zgodnie z metodyką Agile.
  • Złożone i wymagające projekty.
  • Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play.
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta Multisport.
  • Pakiet relokacyjny oraz/lub program rekomendacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.