Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik technicznego wsparcia telefonicznego Dealer Support
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: OPL/DS/16
Obowiązki:
wsparcie sprzedawców w przypadku pojawiających się problemów
weryfikacja umów wprowadzanych do systemu
obsługa maili i inne zadania back officowe
akcje wychodzące: badanie satysfakcji klientów oraz weryfikowanie przyczyn nie odebrania przesyłki kurierskiej
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
podstawowa znajomość pakietu Office
znajomość obsługi komputera
dyspozycyjność w tygodniu oraz 3 dni weekendowe w miesiącu
dobra dykcja
motywacja do pracy
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie (rosnąca wraz ze stażem stawka godzinowa + premie za efektywność)
elastyczny grafik godzinowy
szkolenie na stanowisko pracy
przyjazną atmosferę w pracy
wsparcie merytoryczne ze strony kierowników