Praktykant/ka w Dziale IT
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Praktykant/ka w Dziale IT

Poznaj stanowisko:
Asystent działu IT

Asystent działu IT, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za udzielanie bieżącego wsparcia pracownikom działu IT firmy lub instytucji. W zakresie pełnionych przez niego obowiązków może się więc znaleźć uzupełnianie portfolio firmy, przygotowywanie faktur, umawianie spotkań z klientami i kontrahentami firmy, wykonywanie szeregu prostych prac biurowych i administracyjnych, etc. Stanowisko jest często obsadzane ...


czytaj więcej: Asystent działu IT

Praca Asystent działu IT

Praktykant/ka w Dziale IT - Ogłoszenie archiwalne

Praca SITA Polska Sp. z o.o. / Informatyka / Administracja / Praktyki / Staż / mazowieckie / Warszawa

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

IT Project Assistant Hays Poland mazowieckie

Asystent ds. IT Devonshire Sp. z.o.o. mazowieckie

Administrator Systemów Informatycznych w Wydziale Systemów Centralnych i Sieci Teleinformatycznych w Departamencie Informatyki Centrala NFZ mazowieckie

Junior Staffing Consultant GFT Poland Sp. z o. o. mazowieckie

IT Specjalista Klient portalu Praca.pl mazowieckie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

SITA jest częścią międzynarodowej grupy SUEZ ENVIRONNEMENT, która jest światowym liderem wśród dostawców usług w dziedzinie gospodarki wodnej i odpadowej. Na polskim rynku, już od ponad 20 lat, SITA oferuje kompleksowe usługi w zakresie odbioru, recyklingu, odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych i przemysłowych (w tym niebezpiecznych), zatrudniając blisko 2600 pracowników.
Chcesz poznać naszą historię i najnowsze osiągnięcia?
Zapraszamy na  www.sitapolska.pl i na www.suez-environnement.com


Praktykant/ka w Dziale IT
Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie zgłoszonych przez użytkowników problemów.
  • Rozwiązywanie zgłoszonych problemów dotyczących bieżącej obsługi systemów IT w powierzonym zakresie / 1 i 2 linia wsparcia.
  • Analiza i zgłaszanie usprawnień w działaniu systemów i infrastruktury IT.
  • Przekazywanie złożonych problemów do 3 linii wsparcia lub firmy zewnętrznej.
  • Koordynacja napraw sprzętu IT i współpraca z serwisami zewnętrznymi.
  • Nadawanie uprawnień i tworzenie kont w systemach IT.
  • Koordynowanie dostaw sprzętu, dbanie o dostępność materiałów eksploatacyjnych.

Nasze oczekiwania kompetencyjne:

  • Student IV-V roku lub absolwent kierunku Informatyka.
  • Dobra organizacja pracy, terminowość w realizacji zadań.
  • Odpowiedzialność, sumienność.
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Odporność na stres.
  • Umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym.
Dlaczego warto złożyć swoją aplikację?

 

Nasza oferta jest doskonałą propozycją dla osoby, która chce poznać pracę w biznesie i rozwinąć się zawodowo pod okiem specjalistów IT. Praca na tym stanowisku pozwoli poznać szereg zagadnień związanych z infrastrukturą IT oraz obsługą użytkowników systemów i sprzętu występujących w dużej, międzynarodowej grupie kapitałowej. Oferujemy płatne praktyki w wymiarze czasu pracy minimum 3 dni w tygodniu.