Problem Manager
Wrocław
- utrzymanie i udoskonalanie procesu zarządzania problemami
- identyfikacja i analiza problemów
- weryfikacja klasyfikacji problemów
- analiza trendów i potencjalnych źródeł problemów
- koordynacja rozwiązywania problemów
- kontakt z użytkownikami systemu i dostawcami zewnętrznymi
- współpraca z zespołami I oraz II linii wsparcia IT i dostawcami zewnętrznymi
- tworzenie raportów i prezentacji w ramach procesu zarządzania problemami
- zapewnienie zgodności procesu z istniejącymi procedurami
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz podejmowania samodzielnych decyzji
- wysoki poziom samodzielności w wypełnianiu codziennych obowiązków
- skuteczna komunikacja, klarowność przekazywania informacji
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dobra organizacja pracy
- Certyfikat ITIL Foundation, certyfikaty poziomu Intermediate będą dodatkowym atutem
- znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów: sieci, serwery, systemy operacyjne, narzędzi service desk, architektury aplikacji webowych
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- kwartalny system premiowy
- parking dla rowerzystów
- atrakcyjną lokalizację pracy – wrocławski Rynek
- zniżki na lunch, do kina i teatru
- preferencyjną ofertę produktów bankowych