Procurement Specialist

Tesco Polska Sp. z o.o.

Warszawa

9 dni temu

Procurement Specialist
Nr. ref. HK/01/2018/PS
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoje zadania:
  • Independent supervision of assigned categories
  • Managing critical paths to meet deadlines
  • Working collaboratively and building relationships with stakeholders across the business to achieve the best results
  • Working through buying briefs from conception to finished product
  • Supporting the preparation of buying trips and meetings
  • Maintaining and managing data
  • Commercial negotiation
Wymagania:
  • Minimum 2 years in commercial role (buying, sourcing or other related)
  • Analytical skills
  • Management skills
  • Team work abilities
  • Creativity
  • Excellent command of English
  • Good knowledge of Excel
  • Production Knowledge is desirable
Oferujemy:
  • A dynamic and interesting job in an established and reliable company
  • A wide variety of training opportunities and professional development programmes
  • Opportunities for dynamic professional growth through interesting and challenging tasks
  • An employment contract
  • Free private health care with easy access to medical specialists
  • A 10% discount on each shopping at Tesco for employees with at least six months of work experience as part of the Clubcard customer programme
  • Additional benefits (Christmas vouchers, occasional vouchers, e.g. at the start of the school year, layettes for new-born babies)

Poznaj

Tesco Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Tesco Polska jest częścią międzynarodowej firmy o brytyjskich korzeniach. Na polskim rynku firma działa już od 20 lat zatrudniając ponad 30 000 pracowników. Tesco w Polsce to zarówno sklepy, centra dystrybucyjne jak i biuro główne wspierające operacje. Nasi pracownicy obsługują tygodniowo ponad 5 mln klientów i dbają o jak najlepszą jakość oferowanych produktów. Wspieramy ich w wykonywaniu zadań i w indywidulnym rozwoju zawodowy. Chcemy by byli dumni z tego co robią i czerpali radość ze swojej pracy.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Zamówień

Specjalista do spraw zamówień, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest odpowiedzialna za organizowanie i realizowanie procesu przyjmowania zamówień w firmie lub przedsiębiorstwie. Pracownik zatrudniony w tym charakterze weryfikuje przyjmowane formularze zamówień lub zgłoszenia telefoniczne, mailowe, etc. pod kątem dostępności określonych towarów lub usług i odpowiada na zapytania potencjalnych ...
Specjalista ds. Zamówień Praca Specjalista ds. Zamówień

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl