Jesteśmy dobrze znaną i rozpoznawalną w Polsce i Europie siecią specjalistycznych marketów w branży elektroniki użytkowej. Nasze marki to MediaMarkt i Saturn. W Polsce funkcjonujemy od 1998 roku i zatrudniamy ponad 5000 pracowników. Zaangażowanie, pasja i innowacyjność to wartości, którymi się kierujemy.
Dołącz do naszego zespołu i miej swój udział w naszym wspólnym sukcesie!
Obecnie do naszej centrali, do Działu Planowania Mediów poszukujemy osoby na stanowisko:
Programmatic Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: P200/2017
Opis stanowiska
- Planowanie i zakup kampanii programmatic dla marki Saturn.
- Monitorowanie i optymalizacja kampanii pod kątem budżetu oraz zdefiniowanych celów.
- Zarządzanie rotacją linii komunikacyjnych w ramach kampanii.
- Analiza danych (grupy docelowe, powierzchnia reklamowa, zachowania konsumenckie).
- Tworzenie raportów z kampanii i rekomendacji, analiza ROI
Wymagania
- Dobra znajomość rynku internetowego w Polsce.
- Mimimum 1 roczne doświadczenie z Programmatic Buying.
- Znajomość technologii zakupu Programmatic/RTB, narzędzi analityki internetowej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zdolności analitycze i organizacyjne.
- Znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra Excela).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Oferujemy
- Wyjątkową atmosferę i pracę pełną wyzwań.
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dodatki rodzinne i urlopowy, karta sportowa/ karta lunchowa, dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego, oraz świeże owoce w każdym tygodniu i pyszną kawę.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Rozwój w dynamicznej międzynarodowej organizacji.
Jeśli podoba Ci się to co przeczytałeś, nie czekaj!