Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Nasz nowy odział w Gdańsku w Olivia Business Center wyspecjalizowany w rekrutacjach profesjonalistów, poszukuje dla swojego Klienta- firmy z branży nowoczesnych technologii-kandydatów na stanowisko:
Project Manager - Konstruktor
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie/ Olsztyn
Nr Ref.: PMK/ZOR/2016
Opis stanowiska:
- Zarządzanie projektem Firmy
- Zarządzanie procesem tworzenia i publikacji instrukcji technicznych w ramach Centrum Pomocy Technicznej Firmy
- Organizacja pracy zespołu projektowego
- Posługiwanie się narzędziami do zarządzania projektami oraz wdrażanie nowych narzędzi
- Prowadzenie cyklicznych spotkań dotyczących realizacji projektu
- Analizowanie ryzyka potencjalnych zmian terminów/kosztów projektu
- Raportowanie na bieżąco postępów prac
- Docelowo udział w procesie projektowania nowych urządzeń w ramach produktu z danego projektu
- Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi
- Współpraca z działem wykonującym prototypy oraz działem R&D
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Zaawanasowana znajomość języka angielskiego (na poziomie C1)
- Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu projektów
- Doświadczenie w tworzeniu benchmarków
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Mile widziana znajomość środowiska CAD (preferowane SolidWorks, ProEngineer, NX, Catia)
- Mile widziane doświadczenie w projektowaniu urządzeń
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne
- Umiejętność koordynacji działań z zakresu różnych dziedzin działalności
- Wysoka kultura osobista
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
- Samodzielność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
- Doświadczenie marketingowo-sprzedażowe będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- możliwości rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia pracy
- doświadczenie z innowacyjną technologią
- współpracę ze specjalistami