Jesteśmy pasjonatami, marzycielami, szaleńcami, którzy stworzyli zaledwie kilka lat temu inteligentny, bezprzewodowy system automatyki budynkowej FIBARO - tworząc jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży Smart Home na świecie.

Jeśli chcesz być twórcą jutra, a nie naśladowcą, rozumiesz świat nowoczesnych technologii lub po prostu masz pomysł jak realizować swoje pasje w pracy - dołącz do nas!


Project Manager
Miejsce pracy: Poznań


 
Główne zadania:
  • tworzenie i wdrażanie strategii dotyczących wprowadzenia nowych produktów,
  • planowanie i zarządzanie projektami obejmującymi swoim zasięgiem całą organizację,
  • przygotowywanie planów i harmonogramów projektów,
  • kontrola kosztów, zakresu i jakości projektu,
  • zarządzanie kalendarzem projektu, terminami realizacji i ryzykiem opóźnień poszczególnych zadań,
  • dbałość o przepływ dokumentów i informacji,
  • zarządzanie ryzykiem projektowym oraz wdrażanie działań minimalizujących ryzyko,
  • cykliczne raportowanie postępów projektu.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 5 lat doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w branży IT lub produkcyjnej,
  • umiejętność prowadzenia analiz i projektowania procesów biznesowych,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość metodyki Scrum i Agile - mile widziana,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożenia systemów centralnych/procesów obejmujących całą organizację,
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  • zaangażowanie i inicjatywa.

Co oferujemy:

  • udział w rewolucji Internet Of Things,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie,
  • elastyczny czas pracy,
  • pakiet medyczny, ubezpieczenie,
  • prezent w przypadku ślubu lub narodzin potomstwa,
  • pracę w niebanalnym, pełnym pasji zespole - niekorporacyjną atmosferę.

Fibar Group S.A.

http://www.fibaro.com

Dane firmy

ul. Lotnicza 1
60-421 Poznań
wielkopolskie

Poznaj stanowisko: Kierownik Projektu

Kierownik projektu jest to osoba najbardziej odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu, czyli planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania potrzebne do osiągnięcia ostatecznego celu projektu. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków tego pracownika w głównej mierze zależy od projektu, m.in. jest to.: zarządzanie projektem, od pomysłu do gotowego produktu, zarządzanie zespołem ...

Rekrutują z Praca.pl