Podobne oferty pracy


Nasz klient to skandynawska firma o wysokiej kulturze organizacyjnej, lider w swojej branży, istniejąca od ponad 100 lat na rynku światowym. Firma zajmuje się produkcją oraz sprzedażą wysokiej jakości urządzeń czyszczących, takich jak specjalistyczne odkurzacze, automaty szorujące, zamiatarki i szorowarki. W związku z dynamicznym rozwojem oraz zmianami strukturalnymi poszukujemy osoby na stanowisko:


Przedstawiciel Handlowy - Area Sales Manager (maszyny czyszczące)

Miejsce pracy: Olsztyn

Nr Ref.: ASMKP/09/2017

Zakres obowiązków:
  • Realizowanie założonej strategii firmy na podległym terenie (woj. kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie)
  • Poszukiwanie nowych kontraktów sprzedażowych, praca mobilna (system pracy: 4 dni podróże służbowe + 1 dzień praca biurowa)
  • Wyznaczanie i realizacja własnych zadań
  • Podtrzymywanie obecnych i pozyskiwanie nowych długotrwałych relacji z Klientami w kanale sprzedaży B2B
  • Sprawowanie kontroli nad dystrybucją produktów
  • Umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
  • Monitorowanie nowych produktów i rozwiązań w firmach konkurencyjnych
  • Współpraca z wewnętrznymi działami organizacji, tj. Front i Back Office, Service i Marketing
Wymagania:
  • Doświadczenie w branży maszyn czyszczących - warunek konieczny
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Szeroko pojęta wiedza branżowa z zakresu technologii utrzymania czystości (m. in. zagadnienia związane z chemią profesjonalną, maszynami, sprzętem ręcznym)
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz wysoka umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu sieciami dystrybucyjnymi
  • Znajomość MS Office i programów typu CRM
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji międzynarodowej
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna i roczna
  • Dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia medycznego
  • Samochód służbowy, karty paliwowe
  • Niezbędne narzędzia pracy tj. telefon i laptop
  • Szkolenia wprowadzające
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.

Poznaj stanowisko: Przedstawiciel Handlowy

Przedstawiciel handlowy to osoba, która odpowiada za pozyskiwanie i obsługę klientów dla firmy. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: realizacja planów sprzedaży, doradztwo techniczne, dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi klienta, sporządzanie bieżących raportów sprzedaży oraz prowadzenie działań marketingowych i dbanie o dobry wizerunek firmy. ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl