- Ogłoszenie nr: 166420
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 stycznia 2015 r.
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- radca ministra
- do spraw polityki informacyjnej
- w Biurze Ministra
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27,
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kreowanie polityki informacyjnej i prasowej oraz wizerunku medialnego Ministerstwa;
- Koordynowanie spraw dotyczących organizowania konferencji prasowych, briefingów i spotkań z dziennikarzami z udziałem Kierownictwa Ministerstwa;
- Organizowanie akcji promocyjnych, społecznych oraz kampanii informacyjnych wynikających z zakresu działania resortu administracji i cyfryzacji w porozumieniu z departamentami merytorycznymi;
- Przygotowywanie analiz dotyczących informacji medialnych z zakresu bieżących wydarzeń w kraju oraz działania resortu administracji i cyfryzacji;
- Koordynowanie spraw dotyczących przygotowywania odpowiedzi na pytania przedstawicieli mediów;
- Współpraca w zakresie polityki informacyjnej z wydziałami prasowymi przedstawicielstw Unii Europejskiej i Komisji Europejskiej;
- Współpraca w ramach polityki informacyjnej z zespołami prasowymi Urzędów Wojewódzkich.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca pod presją czasu.
Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe.
Nietypowe godziny pracy.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z kreowaniem polityki informacyjnej organizacji, w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym w ww. obszarze w jednostkach sektora finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym;
- znajomość przepisów ustawy Prawo Prasowe;
- znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość technik medialnych;
- znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa;
- umiejętność praktycznego przygotowania i realizacji materiałów audio-video (z zakresu informacyjnego);
- zdolność analizy i syntezy informacji;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się.
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów