Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca ministra
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 11378
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych.
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Zakres zadań
- Realizowanie zadań związanych z nadzorem nad działalnością Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, w tym wypełnianiem przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego obowiązków ustawowych i zadań wynikających z dokumentów rządowych, resortowych, jak również zadań zleconych Prezesowi Urzędu Lotnictwa Cywilnego w trybie specjalnym lub na podstawie szczególnych upoważnień
- Analizowanie i ocena dokumentów planistycznych i sprawozdawczych oraz bieżących informacji z zakresu działalności Prezesa ULC; analizowanie planu działalności Prezesa ULC oraz sprawozdania z jego wykonania, a także monitorowanie realizacji planu działalności; analizowanie planu strategicznego Prezesa ULC oraz monitorowanie jego realizacji; monitorowanie sposobu zorganizowania kontroli zarządczej w ULC a także monitorowanie realizacji przez Prezesa ULC zaleceń sformułowanych po przeprowadzanych w ULC kontrolach resortowych oraz kontrolach i audytach zewnętrznych
- Opiniowanie projektów dokumentów rządowych w zakresie właściwości stanowiska
- Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej w układzie zadaniowym oraz Wieloletniego Planu Finansowego Państwa
- Realizowanie zadań związanych z przeprowadzaniem kontroli (we współpracy z Departamentem Kontroli), przedstawianie propozycji obszarów do uwzględnienia w planie kontroli planowych i doraźnych w zakresie właściwości stanowiska
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie i senatorskie, zapytania przedstawicieli mediów w zakresie właściwości stanowiska
- Rozpatrywanie skarg, odwołań i zażaleń, związanych z działalnością ULC
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w co najmniej jednym z następujących obszarów: w komórkach finansowych, ekonomicznych; w obsłudze prawnej; w obszarze transportu; w obszarze lotnictwa cywilnego
- Znajomość ustawy Prawo lotnicze
- Znajomość ustawy o Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- Znajomość ustawy o przedsiębiorstwie państwowym Porty Lotnicze
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Skuteczna komunikacja
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe