- Ogłoszenie nr: 163851
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 października 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- radca prawny
- do spraw obsługi prawnej
- Jednoosobowe Stanowisko do Spraw Prawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok
Miejsce wykonywania pracy:
- Białystok
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowywanie na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku opinii prawnych w celu merytorycznego rozwiązywania problemów,
- Przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć w celu wsparcia w procesach decyzyjnych Komendanta Miejskiego Policji w Białymstoku,
- Udzielanie konsultacji i porad prawnych funkcjonariuszom i pracownikom Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku w celu udzielenia pomocy,
- Przygotowywanie postępowań sądowych w celu uzyskania racjonalnego orzeczenia,
- Zastępstwo procesowe Komendanta Miejskiego Policji w celu reprezentowania interesów Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku,
- Opracowywanie wewnętrznych aktów kierowania, projektów decyzji, umów i porozumień w celu sprawdzenia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
- Monitoring orzecznictwa sądowego w celu aktualizacji metodyki wykonawczej służb Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku,
- Wspieranie egzekucji komorniczej w celu skutecznego egzekwowania wierzytelności Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera poniżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku prowadzą schody, jest też winda dla osób niepełnosprawnych, którą można dostać się do wejścia głównego. Wewnątrz budynku jest winda. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z wykonywaniem obowiązków radcy prawnego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- praca w zawodzie radcy prawnego,
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie administracji publicznej,
- znajomość przepisów prawa administracyjnego materialnego i procesowego,
- znajomość obsługi komputera.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów