- Ogłoszenie nr: 169626
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 maja 2015 r.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- radca prawny
- do spraw obsługi prawnej
- w Wydziale Nadzoru i Obsługi Finansowej w Departamencie Ewidencji Państwowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Departament Ewidencji Państwowych
ul. Pawińskiego 17/21,
02-106 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
ul. Batorego 5
02-591 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Analizowanie dokumentacji projektowej w ramach realizacji programu pl.ID – interpretacja zapisów umów zawieranych przez MSW w toku realizacji programu pl.ID.
- Weryfikacja zgodności dostarczonych protokołów odbioru z zapisami umów w ramach realizacji programu pl.ID.
- Opiniowanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych w ramach realizacji programu pl.ID (przykładowo takich jak o opłatach administracyjnych dla podmiotów uzyskujących dane z rejestrów państwowych).
- Opiniowanie projektów aktów prawnych w ramach realizacji programu pl.ID (przykładowo takich jak zarządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych o zmianie statutów jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra w związku z realizacja zadań związanych z programem pl.ID).
- Sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Dyrektora Ewidencji Państwowych w ramach realizacji programu pl.ID (przykładowo takich jak o kwalifikowalności wydatków w ramach realizacji programu pl.ID).
- Analizowanie i opiniowanie odpowiedzi na wnioski o udzielnie informacji publicznej pozostających w zakresie właściwości Departamentu Ewidencji Państwowych w zakresie realizacji programu pl.ID.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Wystąpienia publiczne, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- Praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe.
- Praca w środowisku biurowym: komputer i inne urządzenia biurowe
- Budynek przy ul. Pawińskiego
Częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
W budynku brak jest podjazdu umożliwiającego dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Wewnątrz budynku znajdują się windy umożliwiające poruszanie się, jak również łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawo
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wpis na listę radców prawnych,
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego na stanowisku radcy prawnego,
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów finansowanych ze środków UE,
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze prawa zamówień publicznych,
- znajomość ustaw: o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych,
- znajomość rozporządzeń Rady 1083/2006 oraz 1303/2013 a także wytycznych MIR w powyższym zakresie,
- umiejętność sporządzania opinii prawnych i projektów stanowisk na potrzeby kierownictwa Ministerstwa,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność syntezy danych, umiejętność argumentowania, rozwiazywania problemów, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych,
- umiejętność reprezentacji, profesjonalny osąd, umiejętność budowania relacji, dzielenia się wiedzą, zaangażowanie w funkcjonowanie organizacji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów