- Ogłoszenie nr: 163899
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 października 2014 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
- do spraw popularyzacji i kształtowania wizerunku KPRM
- w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie koncepcji realizacji celów strategicznych w zakresie kształtowania estetyki KPRM, upowszechniania jej historii oraz identyfikacji wizualnej
- Opracowywanie koncepcji działań w zakresie upowszechniania historii KPRM, w tym prowadzenie projektów edukacyjnych oraz spraw związanych z organizowaniem wydarzeń kulturalnych
- Prowadzenie działań dedykowanych ujednoliceniu estetyki KPRM przez przywrócenie oryginalnego wystroju i wyposażenia
- Współpraca przy planowaniu oraz realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie estetyki KPRM oraz ochrony dóbr kultury
- Współpraca z Centrum Usług Wspólnych, urzędami administracji, komórkami organizacyjnymi KPRM, konserwatorem zabytków, instytucjami kultury oraz organizacjami zawodowymi architektów i historyków, w zakresie działań związanych z zabytkowym charakterem KPRM
- Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Dyrektora Generalnego KPRM, Dyrektora BDG, Zastępcę Dyrektora BDG do spraw Administracyjnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, uczestniczenie w spotkaniach.
Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowane są również 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące, umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy – sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie na jednym z kierunków: historia, historia sztuki, sztuki piękne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 5 lat stażu pracy w tym: powyżej 3 lat stażu pracy w instytucjach kultury
- znajomość uregulowań prawnych wraz z aktami wykonawczymi w zakresie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- znajomość rozporządzenia ministra kultury i dziedzictwa narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych
- znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o służbie cywilnej
- znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem prac budowlanych i remontowych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków
- znajomość sztuki i historii Polski XX wieku
- umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu
- znajomość uregulowań prawnych wraz z aktami wykonawczymi w zakresie: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym wiedzy w co najmniej jednym z zakresów: historii, historii sztuki, sztuk pięknych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów