Manpower dla jednego ze swoich Klientów poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
• Przyjmowanie gości biura
• Wykonywanie prac administracyjnych
• Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
• Obsługa korespondencji
• Pomoc w organizacji i obsłudze eventów
• Zamawiania materiałów biurowych
Wymagania:
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Wykształcenie średnie
• Znajomość obsługi urządzeń biurowych
• Komunikatywność
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Samodzielność, systematyczność
• Wysoki poziom kultury osobistej
Oferta:
• Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Możliwości rozwoju
• Dobra atmosfera w pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.