Wielton S.A. to firma produkcyjno-handlowa w branży naczepowej. Współpracujemy z takimi potentatami przemysłu motoryzacyjnego jak MAN, VOLVO, SCANIA, RENAULT, IVECO. Otrzymaliśmy od Ministerstwa Gospodarki wyróżnienie „Orzeł eksportu”, przyznawane przedsiębiorstwom najprężniej rozwijającym sprzedaż za granicą. Rozwój firmy jest możliwy dzięki naszym Pracownikom, zatrudniamy ponad 1100 osób.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- współpraca z klientami zagranicznymi, prezentacje ofert,
- administrowanie procesem sprzedaży: prowadzenie rejestru zamówień, wystawianie faktur, obsługa informatycznej bazy klientów,
- wykonywanie tłumaczeń dokumentów,
- wsparcie w działaniach reklamowych i marketingowych, udział w targach,
- współpraca z innymi działami w firmie.
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość j. rosyjskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny),
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy w zespole,
- samodzielność i dobra organizacja,
- inicjatywa, wytrwałość w działaniu,
- prawo jazdy kat. B.
- pracę w firmie innowacyjnej, będącej liderem w branży,
- możliwość rozwoju zawodowego, uczestnictwo w szkoleniach,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet socjalny dostosowany do potrzeb pracownika.
Poznaj
WIELTON S.A.
Rymarkiewicz 6,
98-300 Wieluń
Dlaczego warto?
Jesteśmy największym i najszybciej rozwijającym się producentem naczep, przyczep i zabudów samochodowych w Polsce, ale przede wszystkim solidnym pracodawcą, który zapewnia stabilne zatrudnienie, bezpieczną pracę i szanse rozwoju. Różnimy się wiekiem, płcią, doświadczeniem, pochodzeniem i poglądami, ale mamy ten sam cel: chcemy pracować w stabilnej firmie, wśród kolegów, gdzie każdy lubi to, co robi.