- Ogłoszenie nr: 175552
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 listopada 2015 r.
Izba Skarbowa w Poznaniu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym Poznań – Nowe Miasto
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
- Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto
ul. Warszawska 183/185
61-055 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wspieranie podatników i innych podmiotów w prawidłowym wypełnianiu przez nich obowiązków podatkowych,
- wprowadzanie do systemu informatycznego danych z deklaracji oraz innych dokumentów
- sporządzanie zaświadczeń i prowadzenie rejestrów w tym zakresie
- przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
- dokonywanie czynności sprawdzających.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
-praca wymagająca szczególnej koncentracji,
- toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- ściany budynku zbudowane z płyt sokalitowych zawierających włókna azbestu, w budynku stwierdzono obecność włókien azbestu w stężeniu poniżej NDS.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość systemu prawa, w szczególności prawa podatkowego,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- samodzielność.
- wykształcenie wyższe o profilu prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym
- przeszkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych Poltax, Poltax2B,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie zawodowe w administracji podatkowej co najmniej 3 miesiące.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów