- Ogłoszenie nr: 167335
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 lutego 2015 r.
Urząd Skarbowy w Wołominie
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- w II Dziale Postępowań Podatkowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy
ul. Przejazd 2
05-200 Wołomin
Miejsce wykonywania pracy:
- Wołomin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw z zakresu podatku od czynności cywilnoprawnych /akty notarialne, postanowienia z sądów/,
- wstępna weryfikacja wpływających informacji /akty notarialne, postanowienia z sądów/,
- opiniowanie spraw negatywnych oraz opracowywanie projektów decyzji w podatku od czynności cywilnoprawnych,
- przygotowywanie projektu stanowiska organu podatkowego w celu załatwienia środków odwoławczych,
- przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz,
- obsługa dokumentów w systemie Czynności Majątkowe oraz innych programów komputerowych,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie Urzędu- siedząca, przed komputerem.
Narzędzie pracy - komputer, urządzenia biurowe. Materiał pracy - dokumenty. Urząd mieści się w budynku pięciokondygnacyjnym, posiada dwie windy osobowe bez podjazdu do nich dla osób niepełnosprawnych. Miejsce pracy znajduje się w pomieszczeniu na I piętrze budynku Urzędu bez podjazdu do niego dla osób niepełnosprawnych. Toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego /podatek od czynności cywilnoprawnych, ordynacja podatkowa/,
- umiejętność obsługi komputera,
- zdolność do wykonywania zróżnicowanych zadań, umiejętność szybkiego uczenia się,
- umiejętność pracy w zespole i organizacja pracy własnej,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- preferowane wykształcenie wyższe,
- co najmniej 0,50 roku doświadczenia w administracji lub pracy biurowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów