- Ogłoszenie nr: 167561
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 marca 2015 r.
Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi administracyjno-logistycznej
- w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku
80-560 Gdańsk
ul.Żaglowa 2
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw w zakresie obsługi dokumentów/deklaracji:
- a) przyjmowanie dokumentów od komórek organizacyjnych Urzędu, tj. zakończonych spraw, deklaracji;
- b) prowadzenie ewidencji przyjmowanych dokumentów;
- c) udostępnianie dokumentów na podstawie pisemnych wniosków z komórek organizacyjnych;
- d) prowadzenie ewidencji udostępnianych dokumentów i ich zwrotu,
- prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania mieniem,
- prowadzenie spraw w zakresie eksploatacyjno-zaopatrzeniowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa siedząca - przy komputerze, pod presją czasu i w stresie.
praca przy komputerze, oświetlenie sztuczne i naturalne, praca w budynku czterokondygnacyjnym, na parterze, budynek posiada na parterze podjazd oraz toaletę dla niepełnosprawnych, nie posiada windy, narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość aplikacji biurowych,
- ogólna znajomość zagadnień z zakresu ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość programu BIBLIOTEKA AKT,
- samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność organizacji pracy na swoim stanowisku.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów