- Ogłoszenie nr: 170740
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 czerwca 2015 r.
Izba Skarbowa w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw prowadzenia sekretariatu naczelnika
- w Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Sekretariatu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Felińskiego 2B
01-513 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy
w Warszawie
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przedkładanie naczelnikowi korespondencji do dekretacji i podpisu,
- komputerowa ewidencja pism wypływających,
- segregowanie i przekazywanie zadeklarowanej korespondecji na poszczególnych odbiorców,
- przekazywanie informacji, komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych właściwym pracownikom,
- prowadzenie ewidencji zasobu bibliotecznego, rodział wydawnictw książkowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Wykonywane zadania wiążą się z umieszczaniem oraz układaniem dokumentów na regałach i w szafach. Praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności.
Praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer /powyżej 4 godzin dziennie/ kserokopiarka, niszczarka dokumentów.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość Ordynacji podatkowej,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- odporność na stres,
- umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność.
- preferowane wykształcenie wyższe,
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość ram prawnych funkcjonowania urzędu
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów