- Ogłoszenie nr: 164212
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 listopada 2014 r.
Urząd Skarbowy w Rykach
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw kancelaryjnych
- w Wieloosobowym Stanowisku Pracy Organizacji i Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Rykach
ul. L. Wyczółkowskiego 10a
08-500 Ryki
Miejsce wykonywania pracy:
- Ryki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie oraz sprawdzanie pod względem formalnym korespondencji kierowanej do urzędu za pośrednictwem poczty,
- segregowanie i dekretacja korespondencji wpływającej do urzędu,
- ewidencjonowanie pism za pośrednictwem aplikacji komputerowych,
- obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna, fax),
- prowadzenie biblioteki wydawnictw, prenumeraty prasy i czasopism,
- wykonywanie czynności sekretarskich,
- prowadzenie ewidencji pieczątek,
- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, prowadzenie składnicy akt.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa,
praca przy komputerze.
kontakt z klientem zewnętrznym,
praca wymagająca sprawności motorycznej,
praca wymagająca przemieszczania się po obiekcie urzędu.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wysoki poziom kultury osobistej,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, znajomość aplikacji biurowych i urządzeń biurowych,
- umiejętność prawidłowego redagowania pism,
- bardzo dobra znajomość pracy kancelaryjnej,
- znajomość struktury organizacyjnej i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Skarbowego w Rykach, znajomość ordynacji podatkowej,
- minimum półroczne doświadczenie w pracy w kancelarii, sekretariacie lub administracji publicznej, samorządowej (umowa o pracę, staż absolwencki, przygotowanie zawodowe, umowy cywilnoprawne),
- odporność na stres,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, prawniczym lub ekonomicznym, ewentualnie wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi w ww. zakresie,
- kurs dla sekretarek.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów