- Ogłoszenie nr: 163004
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 września 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Wydziale Kryminalnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
ul. T. Kościuszki 8
89-400 Sępólno Kraj.
Miejsce wykonywania pracy:
- Sępólno Krajeńskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie dzienników korespondencyjnych i rejestrów, a także pobieranie i wydawanie przesyłek w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów Wydziału Kryminalnego
- Przygotowywanie i przekazywanie korespondencji i akt postępowań przygotowawczych do sekretariatu głównego KPP Sępólno celem dalszej wysyłki
- Przyjmowanie interesantów Wydziału Kryminalnego i kierowanie ich do wyznaczonych funkcjonariuszy wydziału
- Przygotowywanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych i przekazywanie do składnicy akt w celu zapewnienia prawidłowego procesu archiwizacji
- Wykonywanie na potrzeby funkcjonariuszy sprawdzeń w dostępnych bazach danych
- Obsługiwanie poczty elektronicznej Wydziału Kryminalnego
- Rejestrowanie wymaganych danych w policyjnych systemach informatycznych zgodnie z nadanymi i posiadanymi uprawnieniami
- Przyjmowanie dowodów rzeczowych do depozytu procesowego i operacyjnego w celu zabezpieczenia ich na potrzeby sądu. Prowadzenie dokumentacji depozytu procesowego i operacyjnego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych. Wykonywanie zadań wymaga częstych kontaktów z petentami (telefonicznych, mailowych, bezpośrednich). Praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy. Realizacja zadań nie jest związana z wysiłkiem fizycznym.
Nie występują uciążliwe /szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy (faks, kserokopiarka, niszczarka). W pionowych ciągach komunikacyjnych nie ma windy osobowej oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych. W budynku stanowiącym miejsce pracy nie ma toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, drzwi wejściowe i wewnętrzne o nieodpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych, praca na parterze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres, komunikatywność, znajomość przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej
- poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- 0,5 roku doświadczenia w pracy kancelaryjnej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów